Nordbyen Hundepark

? Inngjerdet hundepark i Molde. Åpen for alle.
Parken er satt opp ved dugnad, etter avtale med Molde kommune. Ingen betaling er påkrevd.
? Du finner parken rett vest for turparkeringen i Jensgurilia i Nordbyen. Jensgurilia, 6429 Molde (egen tag på Google Maps ?)
? Parkering på turparkeringen: https://maps.app.goo.gl/QjWaaLx7Q1UvXFgNA?g_st=ic
? Vann og toalett i byggene ved siden av parken (kl 8:00-22:00).
? Søppeldunk for restavfall i enden av turparkeringen.
Regler for Nordbyen Hundepark (foreløpig)
1. Hunder skal være under kontroll – Eieren er ansvarlig for hundens oppførsel til enhver tid.
2. Lukk porten – Sørg for at porten er lukket etter inn- og utgang.
3. Bruk av bånd – Løs hund kun inne i parken. Bruk bånd ved ankomst og avreise.
4. Plukk opp etter hunden din – Benytt avfallsstasjoner for å holde parken ren.
5. Respektér andre brukere – Vis hensyn til andre hunder og eiere.
6. Syke eller aggressive hunder er ikke tillatt – Hvis hunden din viser aggressiv atferd, må den forlate parken umiddelbart.
7. Tisper med løpetid skal ikke være i parken – Dette for å unngå unødig stress og konflikter.
8. Barn må være under oppsyn – Barn under 12 år bør være i følge med en voksen.
9. Ingen mat eller godbiter inne i parken – Dette kan skape konflikter mellom hundene.
10. Bruk av parken er på eget ansvar – Verken kommunen eller andre er ansvarlige for eventuelle skader eller ulykker.
Kos dere i hundeparken! ?